Fruktdiet

Godmorgon!

Nu är jag vaken! Ni har längtat efter mig eller hur? Vet ni en sak, idag är det kanelbullens dag men för min del blir det ingen bulle för jag kör på min fruktdiet några veckor framåt. Men om det nu skulle bli så att jag skulle äta en bulle så får jag spy upp den igen.

Jag älskar mina läsare ni är helt underbara! Men ni som hatar mig, ni gör mig bara mera känd än vad jag är så jag får tacka er med!!

Efter min intervjuv idag tänkte jag åka in till stan och kolla på nya skor. Jag har cirka 20 par som jag använder men så finns det 30 till som jag inte orkar ha på mig. Tänkte köpa mig ett par för 1500 - 2000. Det får räcka.


http://blogg.piggelina.se/uploaded_images/frukt-780414.bmp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0