hur orkar ni äta skräpmat?

Sitter på en jätte fin resturang med en underbar läsare just nu. Vi väntar på att få maten serverad till bordet. Jaja ingen ide att vara avunsjuka för att ni inte får ta en bloggfika med mig! Ni kan ju alltid ta en fika med en vän/föräldrar det är minst lika roligt för er som inte är så kända som mig. (stolt kändis)

Ni små bloggare, vill ni bli kändare eller vänta! Ni kan inte bli för Im  the one and only. Lika känd som Kissie har jag inget imot men jag blir snart större.




Detta är vad Kissie/blondinbella äter varje dag. Suck (eller annat skräpmat)

Kommentarer
Postat av: teuta

vf så bitter...?

2009-10-06 @ 22:04:39
URL: http://teutas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0