Bubbelpool nästa

Gud så skönt det var med powewalk idag! Nu ska jag ta ett varmt bad i min bubbelpool. Alltid lika skönt efter man varit ute. Imorgon händer det grejer! Men det får ni se imorgon, kan inte avslöja mera än förra inlägget.

Imorgon ska jag köpa lite billigare kläder. Men det kommer inte hända igen! Blogg-galan ska bli kul att gå på. Kommer bilder efter också. Fast det är cirka 11 dagar kvar.

Bubbelpool önska ni att ni hade va? Om ni inte nu har det fast då kanske ni har lite billigare va? Mitt är lite dyrare än erat ska ni ha klart för er ;)

http://213.132.112.100/images/69/6928435406.jpg

Kommentarer
Postat av: asså snälla

den där bilden är ju tagen från blocket. är du 12 år eller? dö.

2009-10-10 @ 00:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0